BÄSTSTE DAL ! <3









jag kan inte beskriva med ord hur mycke jag älskar dig,  jag har inte berättat för dig hur mycke jag saknade dig under dom 2 åren vi aldrig träffades, vi hade ingen kontakt alls men sen så frågade du jannika efter min msn å vi började prata igen men de tog ett tag innan vi träffades eftersom du inte hade så mycke tid, du kollade på hockey hela tiden å jag frågade mig själv när du skulle ha tid för mig.
Jag kommer ihåg den dagen vi träffades första gången efter dom här 2 åren. de va vinter å kallt, vi träffades i farsta å vi gick hem till mig. Jannika kom efter ett tag å ni började snacka om era sex upplevelser å de va jävligt kul att lyssna på.
sen gick vi ut å blev lite blöta i snön å sen åkte du hem, efter de så tog de lång tid igen tills vi träffades men nu så träffa vi ofta å pratar me varandra hela tiden å de känns bra för du är en av mina bästa vänner å är en som betyder jätte mycke för mig, du ställer upp för mig å jag försöker ställa upp för dig så mycke jag kan även fast jag kanske inte alltid lyckas.
jag vill att du ska veta att jag alltid kommer komma ihåg dig som en persson som alltid ställer upp å är där för mig när jag behöver dig och jag hoppas du vet att jag alltid kommer ställa upp för dig vad som än händer <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du är så jävla söt hjärtat :) Jag älskar dig fruktansvärt mycket, du är otroligt speciell och jag kommer alltid vara där för dig!

2007-08-27 @ 17:11:15
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0