fredag.

idag  gick jag upp kvart i 11 lika trött som vanligt, jag svarade på frågor som min mentor hade delat ut till alla i klassen, de tog lite längre tid än vad jag trodde jag satt fan en evighet me dedära jävla pappret :D
när jag var klar me att svara på frågor så klädde jag på mig å satte på mig luffar kläder som jag alltid gör å borstade tänderna å sminkade mig lite efter de så  gick jag till skolan,
Jag gick i skolan i 10    minuter ;)
vi skulle ha samtal me våran mentor  en å en å jag fick nästan den bästa tiden som va 10 över 12 till 20 över 12 de va jävligt skönt faktiskt :)
fast sen när vi hade pratat klart så skulle vi fotograferas :O jag såg ut som jag vet inte vad, men de va bara gå ner å ta dedära jävla fotot.
när jag kom hem så kollade jag på en beck film  typ den svaga länken eller  vafan den hette:D
den va faktiskt bra, en av dom bästa beck filmerna jag har sett iallafall :)

halv fem ska jag åka till skogås å från skogås ska jag å mitt lag åka till kärrtorp där vi ska ha match, vi kommer vinna, de hoppas jag iallafall på :P
jag blir lite ledsen om vi inte gör de faktiskt :( haha men fan dom bästa kan ju inte alltid vinna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0