skolan på torsdag:(

Det kommer verkligen bli tråkigt att börja skolan på torsdag, de ända roliga kanske är att man träffar nytt folk och att man ska gå i samma klass som strutsen (ida).

jag hade tänkt att jag skulle ta me mamma till cenrum idag så vi kunde köpa block å skit å kolla lite kläder men ´så vart de inte, hon vart sjuk istället, jag tycker iallafall att de är jävligt elakt vem ska nu följa me mig å kolla kläder? jag vill juh inte direkt gå själv som en mobbad sak.

imorgon har jag iallafall match mot huddinge. vi förlorade mot dom förra gången så jag hoppas de går bättre imorn, vi ska spela på riktiga  gräset imorn, den planrn e ganska bra eftersom den e lite mindre så utespelarna blir inte så himla trötta lika fort så dom kanske orkar springa lite mera =)
 Önska mig lycka till =)

 jag vet att jag är bäst, ni behöver inte påminna mig om de =)

Kommentarer
Postat av: jannika

Du är BÄST lillsyrran , grymma bilderju , skulle va kul å ha närbilder istället .
Tina in action

2007-08-22 @ 10:19:39
URL: http://roadside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0