en dag i farsta med mamma

NYÅR imorgon och kläderna är köpta, de vart ingen nyårsklänning för de finns inga nu för tiden så de fick bli  ett par jeans från gina och en tubtop från H&M.
ikväll klockan 7 ska jag träna med damerna hoppas de går bra med tanke på att dom har högre tempo och min häl är fortfarande inte bra, jag blir galen!'

idag var jag med mamma i farsta, hon lämnade tillbaka en klänning som hon fick i julklapp, den va fin (de va jag som valde den =) ) så de va lite synd att den inte passade. de är fortfarande jätte mycke folk i farsta å de är skit jobbigt för de bli så jävla varmt när man går omkring å letar efter kläder. jag fick iallafall med mig en tröja hem från   VILA. å de är inte bara jag som inte tycker om dom nya presentkorten. dom hade de bökigt bakom kassan när jag hade två kort som jag skulle betala med. Mamma fick med sig en tunika från gina, en likadan jag köpte där förut men andra färger. men en viss dam förstörde den på julafton så de är ett hål i den TACK JANNIKA!


förresten, de blir tacos imorn tjejer, blir de bra eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0