en rolig söndag

dagen har gått fort, vaknade halv 1 hos jessica. jag gicl upp å vi satte oss i vardagsrummet å kollade på tv, kommer inte ihåg vad den hette men den va helt okej även fast jag bara såg slutet, efter de klädde jag på mig å jag å jessica begav oss till farsta, vi åkte å kolla på issa när hon hade handbolls match, kul å träffa henne å hon va duktig i målet men de vart ändå förlust. efter de väntade jag å jessica på issa en stund för hon skulle duscha å fixa sig, tid fem åkte jag å issa till farsta strand å beställde farsta strands mackor, å kors i taket, de tog bara 10 minuter, man brukar få vänta i ungefär 30 minuter på maten. vi drog sen till 22an i ungefär 30 minuter jag kunde inte stanna längre för jag skulle träna kvart i 8, så efter att jag hade små bråkat lite med Robin åkte vi hem, issa till medis å jag till farsta, jag hämtade mina saker å gick ner till farsta hallen, även fast jag var 5 minuter tidig var alla redan där nere, vart lite chockad för jag brukar ofta vara först =) träningen gick väll okej, lite för flamsigt tycker jag men skit samma.
Fick sen skjuss hem av krister  å hoppade in i en dusch när jag kom hem, alla hade gått å lagt sig så de va helt mörkt i lägenheten å jag är mörkrädd så jag hatar när dom släcker ner hela lägenheten men man får stå ut med de.  har troligtvis prov imorn men är inte säker så man kanske ska börjag träna lite:P
image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0