Ett speciellt inlägg till bara dig! <3

kan inte beskriva hur mycket du betyder för mig, men en sak vet jag och det är att du aldrig kommer lämna mig vad som än händer och det är därför jag är så stolt över att ha dig som min vän. Jag kommer ihåg första gången jag träffade dig, det var en hämsk dag för mig. Kände inte en enda kotte och där stog jag på mittplan och skulle spela med er och jag kände mig välkommen. veckan därpå spelade jag en till match och du tog de stora klivet som gjorde att jag kände mig säker på nått sätt de va du som fick mig att vilja stå där på plan även fast det inte alltid gick så bra. Sommarn gick och vi vart bara tajtare och jag vart gladre när jag träffade dig ca 1 gång i veckan på träningarna i stureby. Nu när vi inte spelar i samma lag så träffas vi ju inte lika mycke å de gör att jag blir extra glad när jag ser dig, när jag får en kram av dig.
Jag älskar dig isabelle och de hoppas jag du vet!


image51

Kommentarer
Postat av: isabelle

Jag vet och älskar dej också gumman, kmr alltid finnas där för dig!

2008-01-04 @ 18:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0