fotboll? nej inte idag

Ingen fotboll blir de för mig idag heller för jag märkte i lördags att jag hade fått en knöl på hälen som gör ont, och den har inte försvunnit än. har missat 2 träningar nu, hur många fler ska jag missa för en jävla knöl?

Idag började jag 5 i 12 för vi hade ingen matte på  morgonen för jag hade gjort provet i torsdags, sköntskönt fick sova ut lite iallafall. men de är inte så kul å bli väckt av att telefonen ringer och får sms. trött som jag var gick jag ner halft sovandes till skolan å hade engelska, vi skulle ha prov/test jag vet inte vad man ska kalla de för. vi fick använda datorn å fuska hur mycka vi ville, men vi fick inte fråga nån annan om hjälp. lätt kan man tycka men även fast man fick ta hjälp av datorn så var de inte så lätt men jag hoppas jag får G iallafall =)
efter skolan gick jag hem å satte mig vid datorn, trött var jag och jag hade tråkigt så jag satte mig vid tvn å fastnade i min varma säng låg där å kolla på OC AFV och Deal or no deal. hon sålde väskan till banken för 550 550 kronor och cäskan innehöll 1000 kronor, fatta vilken bra deal ;)

Ikväll blir de väll inge speciellt. skulle haft filmkväll med angelica men de blir nog inte så, har inte pratat me henne så mycke å jag e sjukt trött, jag förstår inte varför eftersom jag har haft sovmorgon 2 dar irad. kanske är de så att jag är trött för jag inte somnar på kvällarna? det är så jävla jobbigt jag kan ligga vaken över 1 timme. jag har haft svårt att somna i ungefär 2 veckor nu å jag fattar inte varför. något tips på hur man kan somna snabbare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0