sur blir man när du ALDRIG svarar i din telefon!

skulle träffa angelica idag men så lär de ju inte bli eftersom hon stängt av telefonen ÄN en gång! vi hade bestämt att vi skulle ha "Mys" kväll  för flera dagar sen å så frågar hon om jag ville åka till Phille ikväll å då sa jag att vi kunde de men sen när man ska få tag i henne så går de inte ens signalen å så hör man en felknullad röst i telefonen "abonenten du söker kan inte nås för tillfället" nu får jag ta å hitta på nått annat å jag skiter i henne ikväll för de är inte första gången hon gör så. å du behöver inte säga att din telefon inte hade nå batterier för de säger du jämt!

Kommentarer
Postat av: angelica

inte så lätt att ha batteri på mobilen när man inte tillbringar fredagkvällen hemma... & eftersom jag inte sov hemma så kunde jag inte ladda den!

2007-12-08 @ 21:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0