tillbaka efter flera dagar.

körde St-cupen ikväll å de va inte så kul. 3 förluster och fick vänta i typ över 1 timme. i första matchen mötte vi hammarby, ett riktigt bra lag så vi visste att vi inte skulle vinna den matchen, de vart 4-0 och vi fick iallafall godkänt eftersom vi   inte är samspelta. nästa match var de emot AIK å dom va inte så bra men dom gjorde ett mål tidigt i matchen å vi spelade dåligt så vi får skylla oss själva! den tredje mahcen spelade vi emot vändelsö tror jag, dom var bra å vi gjorde en väldigt bra match så de va ganska gämt men dom gjorde 2 mål när vi inte riktigt orkade med tempot.
nått som jag tyckte var ganska kul var att tränarna i vändelsö sa till min tränade att jag var bra i  mål och det är alltid kul att höra från andra lag att man är bra :)


Kommentarer
Postat av: angelica

du är ju bra skitunge :)

2007-12-28 @ 15:42:46
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0