jaha..

Vad ska man göra idag då?vaknade runt halv 11, gick upp å duscha även fast jag va as trött nästan ramlade ihop  för jag va så trött.solen lös för första gången när man öppnade ögonen. de va ganska härligt eftersom de inte har vart sol på flera veckor,  bara tråk väder!
efter duschen satte jag på mig kläder å satte mej på balkongen en stund med mamma, de va juh inte direkt varmt även fast solen lös, men de kansek är fär vi har ett stort träd framör balkongen så solen lyser bara vissa tider "suck" sen gick vi in å  fixade frukost. vi satt i vardagsrummet å käka för vi fastnade framför tvn, filmen nanny mcfee eller hur de stavas gick på canal+ vi missade början men eftersom jag redan hade sett den så spelade de inte så stor  roll, :P 
nu sitter jag här å tråkar (som vanligt) Angelica sa att hon hade slutat jobba men nu har hon tdligen inte de, vi skulle typ träffas å göra nått men nej, när jag läser hennes blogg så står de att hon fortsätter jobba för hon typ ska få högre lön :S jag vill också jobba å käna pengar, men nej jag har juh inga kontakter som angelica å jessica har så de får väll bli nått nästa sommar när man iallafall är 15 å ska fylla 16,  de lär väll bli sommarjobb på dagis eller nått eftersom jag ska gå barn å fritid, jag vet igentligen inte vad jag vill bli. Jag valde väll de för att jag inte vet vad jag vill bli å de är väll inte lika mycke läxor som sam ekonomi har, de e väll lite skönt. Jag hatar verkigen läxor, de e så tråkigt å så hinne rman inte med allt annat man ska göra, typ som att gå på träningarna, träffa kompisar. kul liv om man bara sitter hemma å pluggar i tre år. hinner knappt se ljuset lixom.

Måste träffa kusin idag eller imorn för jag måste ha min biljett till landet, hon åker på torsdag men jag ska upp dit  på lördag med tåg,  de ska bli väldigt skönt att komma ifrån farsta, mitt hem. har fan tillbringat hela sommarn i datarummet känns det som. men fan, livet går vidare, eller?ska vara i hedemora i nåra dagar med kusinerna å farmor säkert  de ska bli trevligt, vi  kommer väll säkert åka ut å fiska:P de e kul när man får firrar:D när jag va där för ca 2-3 år sen så fick jag många fiskar:P hoppas de blir bra väder så man kan sola lite å bli lite brun, är helt vit juh eftersom de inte vart nå bra väder.

men nu har jag inte så mycke mer att skriva om, men jag kommer väll skriva om nån dag när ajg har nått att skriva om:P
hejdå!



Kommentarer
Postat av: angelica

trollunge :/ inte meningen faktiskt, Franke ringde mig halv sju i morse. Jessica var sjuk idag så jag fick ta hennes ställe , förlåt :(

2007-07-11 @ 19:40:09
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0