Torsdag eller ska man säga fredag?

Igår kväll åkte jag hem till kusin för jag skulle få min tåg biljett till hedemora :)
jag sov kvar där för de vart ganska sent, vi kollade på spiderman 3, ganska bra va den men jag har sätt mycke bättre filmer,
marlén fick inte igång projectorn, de va ganska kul för hon gjorde så de stog på lappen men de funkade inte, men till slut så fick hon fram bild men inget ljud å sen så tryckte hon på en annan knapp då försvan bilden men ljud vart de:D hah helt skumt, hon va tvungen att väcka sin brorsa som skulle upp tidigt för han skulle jobba. stackarn:D
han sa hur hon skulle göra å hon sa att hon hade gjort så men de inte  funkade sen så helt plötsligt så riktdae hon kontrollen mot projectorn å inte dom andra sakerna  typ dvd å massa saker som jag inte vet va de va, å då funkade de:D haha de va lite kul, där satt hon å försökte i  30 minuter typ å så hade hon gjort rätt fast riktat ena kontrollen fel:P

när filmen var slut (typ kvart i ett) gick vi upp till hennes rum, hon packade lite saker eftersom hon skulle till landet idag, (eller de blir igår) å så tog vi ut bröd ur frysen, haha fan va mycke bröd dom hade:P ett helt fack med bara bröd.
efter att vi hade valt vilket bröd vi skulle äta på morgonen gick vi å borstade tänderna, satt lite vid datorn å planerade morgonen, vilken tid vi skulle gå upp, när vi skulle gå till t-banan å lite sånt.
när vi var klara med de så gick vi å la oss å då va klockan ca 2  om inte mer:P
vi hade 2 duntäcken så de vart otroligt varmt :D jag vaknade as tidigt för de vart så himla varmt, men jag somnade om igen  efter ett tag:P 

vi gick upp halv  11, eller marlén gjorde de för vi skulle duscha å hon duschade först så jag  sov lite till, sen när hon va klar så gick jag ner å    duscha, dom har as cool dusch, man kan kolla på tv, dvd å så finns de en inbyggd telefon å massage å grejjer, sån vill jag också ha, (men de kostar väldigt mycke å köpa en sån)  efter duschen så gick vi upp å käkade,  vi år 2 mackor  apelsin skivor risifruttti å pansion frukt, å drack varm choklad:P  så mycke frukost har jag inte ätit på länge:P

när klockan var 20 över 12 gick vi till t-banan jag åkte till farsta å hon in till centralen eftersom hon skulle till landet 
när jag kom hem så satte jag mig vid datorn en stund tills min telefon ringde, jannika (min syrra) ville att jag skulle följa me henne till centrum å kolla lite så jag fick väll sätta på mej skorna å gå ner dit,  

efter vi hade vart i centrum så gick vi hem å hon sate sig vid datorn å jag satte mej  å kolla på tv, fanns inget å kolla på så jag kollade på nästan alla kanaler samtidigt haha, men sen så började OC å då kollade jag på de,

resten av dan har jag bara vart hemma, har suttit vid datorn  mest,TRÅÅK dag som vanligt, men fan  ska juh till landet på lördag så då slipper jag sthlm å datan  hoppas de blir bra väder så man kan soooola å bada:P

ska gå å sova snart för jag börjar bli ganska trött, men jag skriver väll snart igen 
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0