tråk!

Alla är så himla TRÅKIGA! jobbar å är på landet hela dagarna,  snart är lovet slut å man  har inte blivit brun för vädret SUGER KUK  de är grått å mulet hela tiden,  och när det är fint väder så kan man inte hitta på nått för då ska ni JOBBA, å ni är så trötta på kvällarna så då kan man inte hitta på nått.
hur länge ska ni jobba? jag börjar tröttna på dehära sommarlovet, de är de tråkigaste lovet NÅGONSIN. förutom att man va på ska sommarland me jessica å sk a snart till bulgarien me jessica,  å ska väll ner till landstället å vara där med kusin, (hoppas det blir bra väder dom dagarna jag är där)
å sen så ska jag göra en sak men de e en hemlis som bara jag, angelica å emil vet om, men kan inte nämna de om en viss persson läser bloggen =) de ser jag också fram imot =)

klockan är 10 i 11 å jag ville juh sova iallafall till 12, men jag kunde inte somna om : /  
jag brukar alltid kunna somna om, eller ofta iallafall, 

men nu har jag inge mer å skriva, men jag skrivet väll nån rad när jag har lust. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0