.

Igår (tisdag) gjorde man inte så  mycke. satt mest hemma,
åkte hem till min kusin runt 7 halv 8 å kollade på bajen matchen. de va en bra match å vi vann mot djurgården å de vart 2-0..  RIKTIGT SKÖNT!
de va sebastian eguren som gjorde båda målen å de va ett nick mål från ett snyggt inlägg från haris. andra målet va de paulinio som spelade fram bollen. han skulle skjuta men missade bollen å snubblade å hade sig men bollen hamnade framför eguren som sköt bollen rätt in i mål.



ONSDAG.

man fick inte sova klart idag heller, jannika och cissi kom hem runt 11 halv 12 eller nått sånt å förde ett jävla liv. dom skriker typ när dom snackar. Å sen kom jannika in i rummer å frågade om jag ville ha frukost. Jävla mupp hon är. har inte fått vakna själv på 4 dar nu. herregud!

idag ska till till rehab klockan kvart över 3. de gör juh inget att de är en solig dag när man går dit eftersom bögarna jobbar. kan ni sluta jobba? jag har så himla tråkigt på dagarna. men nu ska jag kolla om de går nån bra film på tv.
ha de sämst. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0