´

Idag är det torsdag. vaknade halv 1 för mamma ringde, gick upp och jannika öppnade sin dörr, hon såg inte pigg ut, BAKIS SOM FAN tror fan hon fortfarande va full:D

vi käkade frukost, eller jag  för hon drack bara Oboy  men de kanske också räknas som frukost =)
satte mig å kolla på tv vid 1. plattade håret lite  och sms:ade lite med angelica, sen åkte jag till hennes sommarjobb. hon säljer också jordgubbar som jessica, hon stod i haninge med en fjant som hade byxorna nere vid knäna =) as ful,
sen så satt vi å spelade kort medans han sålde jordgubbarna.
vi sålde sista asken vid 7. fan vilken lång dag. Jag å Angelica skulle springa å ta ner skyltarna, å IDIOTEN TILL KILLE springer å pissar i skogen å lämnar kassan framme, IDIOT  han har fan ingen hjärna

sen åkte jag å angelica hem till henne, Emilus stod i duschen när vi kom å fanny satt i vardagsrummet.
vi gjorde varma mackor å emil å angelica tvingade i mig en till macka när jag redan hade käkat 2,  ÅSNOR, jag va juh fan skit mätt, å sen vart jag skit trött också eftersom alla energi tart magen upp när man smälter maten. :D se vad jag kan.
när vi var klara me maten klockan 9 gick vi in i angelicas tum å jag la mig i sängen å nästan somna:D å angelica satte sig vid datorn. sen när klockan var halv 10 satte vi oss ner å spelade kort. jävla skit spel , förlorar alltid.
tog bussen hem vid kvart i 11.  är mörkrädd så man går juh hem fort från bussen =)
jag hatar på kvällarna när man är ensam å ska gå å lägga sig. lampan är längstboort i rummet för tak lampan funkar inte å då måste jag ta 2-3 steg innan jag hamnar i sängen.  jag hatar å vara själv när det är mörkt. vill ha nån vid min sida när jag går å lägger mig!

nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så jag slutar väll här.  ha de sämst hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigaste bloggen i väääääärlden

2007-06-23 @ 15:29:52
Postat av: fanny

Anonym; SOM OM DU SKULLE KUNNE SKRI`VA BÄTTRE BLOGG SJÄLV ?

2007-06-23 @ 20:04:04
URL: http://swedishidiot.blogg.se
Postat av: angelica

Anonym; Antar att du inte har någonting vettigt att skriva eftersom du inte ens vågar stå för vem du är :) Ingen har bett dig läsa bloggen heller - så dra!

2007-06-25 @ 19:15:10
URL: http://tufflaan.blogg.se
Postat av: syrräään

haha "tror hon fortfarande var full"
hahaha ;)
De vet bara gud.

2007-07-19 @ 16:33:35
URL: http://jaenniqa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0