Fredag kväll.

Innan jag åkte hem ifrån så sa mamma att rio skulle komma över.
kul sa jag, så kommer ni supa å spela hög musik när jag kommer hem.
nej de kommer vi inte säger mamma då.
Vem var de som hade rätt? jo JAG.
fan vad sur jag blir!  ska jag aldrig få sova när jag sover hemma på helgerna?
ANGELICA SKAFFA LÄGENHET SÅ JAG KAN FÅ SLYTTA IN MED DIG Å EMIL!!!!!!!!!:D
ska jag få leva med hög musik i 3 år till? hur kommer jag kunna stå ut med de? HJÄLP MIG! jag orkar inte.
syster har iallafall en pojkvän som hon sover hos ganska ofta. vilken lycka för henne. men hon har också fått stå ut me de ett tag. fast hon brukar juh kunna soma iallafall.  synd att man inte hade 20 öl som man kunde dricka upp så man kanske däckar :D:D
nej men nu kanske man ska tänka på nått annat =)

har haft match mot huddinge. de gick juh inte direkt som man hade tänkt sig,
vi förlorade me 4-1. jag höll iallafall nollan i första halvlek ;)
vi spelade ganska bra tycker jag fast de inte vart så många avslut på mål, bollen spelades nästan bara i mitten under första halvlek. ganska tråkigt för mig =)
domaren sög häst balle.
bollen var fan 1 dm utanför linjen å han säger att den fortfarande är inne.  fan vad sur man blir. han blåste frispark för minsta lilla, jag hatar när dom dömer kill fotboll å tjej fotboll. bara man nuddar spelaren så får man frispark emot sig. SKIT DOMARE SÄGER JAG BARA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0