Fredag.

jag vaknade runt 11 idag å va jävligt trött.  jag väckte min syrra vid 12 å vi käkade frulle,
har inte gjort ett piss idag. Satt vid datorn ungefär en timme å sen kollade jag slutet på systrar i jeans å sen kollade jag på coach carter som gick på canal+
jag är glad att vi köpte  den kanalen för de går massa bra filmer som man kan kolla på när alla andra jobbar å man inte har något annat att göra.

Jag har match ikväll mot huddinge, jag hoppas på det bästa sen så  får vi se om vi vinner  eller om de blir förlust eller oavgjort;)
jag ska gå till bussen om ungefär femton minuter. det är jobbigt att matchen är så sent för då hinner man inte göra nått på kvällen, matchen börjar 8 å då är jag hemma runt 11.
Det här är sista matchen innan sommar uppehållet så då får man väll njuta lite extra när man står i de dära målet:D
jag förstår varför alla säger att jag ser så liten ut när jag står där i målet,
alla som spelar i allsvenskan är juh ialflall 180 å jag e typ 164.


jag har ingen aning om vad jag ska göra i  helgen, blir kanske att man är med angelica imorn :)
jaja pallar inte skriva mer, men jag skriver nån annan dag när jag har lust å ork, man har juh inta alltid nått att skriva om =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0