måndag

Vaknade kvart över elva tror jag att det var ut av ett sms från jessica igen :D
hon frågade vad jag gjorde å så, hon frågade om jag kunde åka ut till hemfosa där hon sitter å säljer jordgubbar hela dagarna å jag sa att jag kunde de. Jag gick upp och då gjorde  jag gjorde tränings grejen jag ska göra 2 ggr om dan  för jag ska bli bättre i knät å sen gick jag å åt frulle, eller de vart ingen frull eför brödet va ,ögligt så jag drack ett glas oboy å sen satte jag mig vid datorn å kollade sl.  jag skrev ut pappret å loggade sedan ut.
Jag gick å klädde på mig å tog bort mitt smink som jag inte orkade ta bort igår, å sen borstade jag tänderna.
efter jag hade gjort de satte jag mig vid datorn igen för de fanns inget annat att göra. t-banan gick juh 13:51 så jag hade juh inte bråttom eftersom klockan var juh bara 13:00.

Eftersom jag inte hade nått att göra så började jag sminka mig. å jag blir galen för ena dan kan de bli bra å sen en annan dag kan de se helt förjävligt ut även fast jag har sminkat mig likadant. så himla irriterande!
när jag kom fram till slussen så hittade jag inte buss fan, de e juh så himla många bussar och om man itne åker buss där ifrån så ofta så tar det ÅR att hitta bussen men jag kom rätt tillslut.
sen så satt jag hos jessica resten av dan, de v alite segt å lite kallt eftersom de inte va nå bra väder. jordgubbarna tog slut typ kvart över 6. ÄNTLIGEN fich man åka hem.
Rio hämtade oss runt halv 7, fan va skönt de va å få komma in i värmen =)

när jag kom hem började mamma med maten, jag kommer fan inte ihåg va de va hon gjorde men gott var de iallafall =)  sen så kollade jag å jessica lite på tv å sen gick hon hem å nu sitter jag här framför DATORN ovanligt, visst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0