söndag kväll.

Vad har man gjort idag då?
jo jag vaknade hemma hos issa ut av att mobilen vibrerade under kudden:D jessica skickade ett sms å frågade om vi kunde göra nått å jag svarade så de vart nåra sms innan jag somnade om igen :)
vi gick upp halv 1 å käkade frulle.
efter de så satte vid osss i hennes soffa å kollade på tv å käkade godis, jag tror jag har gått upp ganska mycke den här helgen. :D  när klockan var två så åkte jag hem för jag skulle vara hos farmor klockan 4 för hon har fyllt år så vi skulle grilla.  Fan vad gott de va =)
efter maten så fick vi som vanligt  fika. vi käkade kakor å tårta, och lite godis ifrån den berömda skålen:P undra hur många år vi har ätit godis ifrån den dära skålen:D
vi åkte hem runt halv 8 tror jag, när jag kom hem satte jag mig vid datorn å frågade angelica om vi kunde göra nåt.
Så jag åkte hem till angelica å emil och vi bakade tårta. ahah fan vad kul vi hade:D  visst?
efter vi hade käkat tårtan (ännu en gång) så gick vi in i angelicas rum å spelade kort, som inte fick nått slut. angelica fick lite damp eftersom emil fuskar =)  haha synd
när jag åkte hem var klockan kvart i elva å då träffade man mongo å natta, trevlans trevlans
va hemma ungefär 11 å nu sitter man vid datorn igen:D fett tråkigt liv man har:D

image1


Kommentarer
Postat av: Angelica

GULLUNGE :D tårtan va bäst :)
älskar dig!

2007-06-18 @ 09:03:22
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0