tråkig dag

vart väckt IGEN av jessica klockan 20 över 8 :D haha du är bra på att väcka mig =)
hon hittade inte bussen till sitt sommarjobb så jag va tvungen att förklara vägen och de tog lite tid för hon hade gott fel.
när jag hade förklarat hur hon skulle komma till bussen så tog de ungefär 30 minuter innan jag somnade om för jag vart lite pigg =)
jag vaknade igen klockan 12 för jag fick ett sms av jessica, 2 ggr på en dag, det är inte illa ;)
sen gick jag upp och satte mig vid datorn.
sen så skulle jag gå å göra frukost med jag kom på att vi inte hade  bröd så jag fick ställa mig å baka klart bröd som man köper i affärn. å de tog hundra år för jag glömde att fixa graderna men jag kom på det efter 10 minuter ;)
när mackorna va klara så satte jag mig vid bordet och åt mina mackor och drack Oboy. jag  kan inte leva utan Oboy :P
å sen satte jag mig vid datorn igen för de finns absolut I`NGENTING att göra!

ska hem till kusin ikväll och kolla på bajen matchen

 
                                                            KOM IGEN NU BAJEN!
image2

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men vafan 12 ska du väl iallafall inte sova? Då sover du bort hela dan ju :P hihi (h)

2007-06-20 @ 00:39:06
URL: http://asklund.blogg.se
Postat av: tina

sover bort dagen? jag kan inte göra de eftersom jag bara sitter vid datorn hela dagarna eftersom vissa perssoner jobbar VARJE dag ;)

2007-06-20 @ 12:18:02
URL: http://trollungee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0