fredaglördagsöndag!

Helgen har vart lite seg av sig men de är bara skönt. I fredags gick jag hem till emelie där vi sjöng sing star å bara hade allmänt roligt, Jessica kom efter typ 1,5 timme å höll oss sällis, Trevlans =)
efter allt sjungande käkade vi glass med "JAPPsås" vi smälte japp i grädde å mjölk då de vart en choklad sås :P emelie dränkde glassen i de så glassen flöt och smälte ganska fort så de va inte glass med chokladsås utan de vart chokladsås med glass istället. ;)

Igår (lördag) gjorde jag ingenting, var hemma hos emelie å kollade på 3 avsnitt  One tree hill å käkade godis. drog hem vid 5 å satte mig vid datorn å jag vart fast vid den ett tag tills jag frågade emelie halv 8 om hon kunde följa med mig till donken å käka jag va så JÄVLA hungrig, hade inte käkat nått på hela dan,   inte ens frukost!
gick hem å kollade på SPANIEN-SVERIGE å de va int så kul eftersom vi förlorade med 3-0 FAN VA DÅLIGT SVERIGE! hade hoppats på vinst!

Idag händer de inte mycke, kommer väll vara hemma hela dan å sen blir de väll dra ner till farstahallen på träning med de NYA laget FOC FARSTA!. alla lagen jag börjar i lägger ju ner så om de här laget lägger jag ner vet jag inte vad jag gör, jag vill inte sluta spela fotboll men jag orkar inte leta nya lag hela tiden!

Nu orkar jag inte skriva mer eftersom de inte händer nå kul skriver när jag skriver å de kan ta nåra timmar till nästa inlägg eller flera veckor :P haha är ju inte så bra på att uppdatera skiten    ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0