gimme more!

björn bröder låten måste väll alla gilla?

om jag bara gått en annan väg, det finns inget som kan ändra redan tagna steg
skulle göra allt som stod i min makt och ge vad som helst just nu
men de jag vill nå de kan jag aldrig få
käre bror, då svek jag dig
du trodde mig, såg upp till mig men så svek jag dig
så mycket som jag gömt för dig, jag skäms här inom mig
och jag önskar så att jag kunde få allt att ändra sig

finns ingen utväg ur mörkret, och ingen framtid
för jag blir aldrig fri, så kan mitt liv bli till nåt bra?
kan jag se en morgondag?


det är halv mörkt ute å mitt knä värker till och från. skolan sög å jag orkade knappt gå upp i morse.
Lovet va halv kasst men vart bra mot slutet. var med jessica i fredags å vi åkte till älta där sussi hade fest, de va kul tills sepet kom å förstörde allt, men de är väll de dom tycker är kul, komma å förstöra för alla andra.
lördagen började riktigt segt, jag å jessica va hemma hos henne å slappade sen åkte vi hem till mig å käka. jag käkade 2 räkor typ som inte fungerade som jag villle å 2 bröd bitar, jag vart ju inte direkt mätt men de är bara gilla läget å se glad ut, efter de så gjorde jag iordning mig medans en angelica tjatade på mig å sa att jag var seg men fan, fint folk kommer alltid sent, men jag kom aldrig sent eftersom vi väntade i 100 år på drickan. sen ringde vi till kim å han å hampus fick komma å hämta oss. trodde bilden skulle gå i 1000 delar men de gjorde den inte som tur var :) vi tog nattbussen hem å var hemma vid 3 kanske. mamma sa ingenting när vi kom hem skönt skönt!
sen var de bara å gå å sova 3 styckna i min 120 säng, angelica låg typ på mig så de vart cp varmt, inget att rekomendera kan jag ju säga =)




Kommentarer
Postat av: Angelica

MEN JO, jag vet att du tyckte om att jag sov på dig :)

2007-11-06 @ 21:43:03
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0