GRATTIS JESSICA!!!

idag har jag vart nere i farsta å handlat present till jessica. jag hade lite dålig fantasi men jag hittade iallafall  nått å ge henne, hoppas hon blir glad, man bllir alltid så nervös när folk inte säger vad dom vill ha.
jag hittade också käder till mig som jag har på mig nu när jag ska gå till jessica om 30 minuter, jag känner mig som en tjej för första gången på evigheter kan jag ju säga, så nu kommer allla bli glada över de för dom tjatar på att jag ska köpa klänning å sånt hela tiden. vet inte vad jag ska skriva eftersom de inte hänt så värst mycke idag, men jag vill bara säga än en gång GRATTIS JESSICA!

image40
ni behöver ju inte kolla hur stökigt de är i mitt rum!

tröjjan (eller vafan de är): Gina tricot 149:-
leggings(eller vafan de är): Gina tricot 99:-
benvärmare: H&M 39,50:-

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack gumman! Jag blev jätteglad att du kom, tack för presenterna! :D

2007-11-25 @ 08:31:17
URL: http://asklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0