kallt å halt!

klockan är 23:16 å jag är inte trött, det är ingen ide att jag går å lägger mig för de kommer ändå ta en timme för mig att somna, de har de gjort dom senaste 2-3 dagarna för jag inte vart tillräckligt trött "suck". de blir så att jag går å lägger mig å sen vrider å vänder jag mig 1000 gånger å kollar på klockan hela tiden å eftersom jag inte röker så kan jag ju inte gå upp å ta en cigg när de tagit ungfär 30 minuter som alla anra i familjen kan. fast hellre vaken än å få cancer.

dagen har varit tråkig som vanligt, dagens höjdpunkt var väll kanske å få träffa issa igen, blir alltid lika glad när jag träffar henne =)
efter skolan gick jag hem å satte mig vid datorn i ungefär 1 timma sen var de bara å gå i rask takt ner till sjukgymnasten, där gick de bra men de börjar bli lite jobbigt att behöva gå dit iallafall 1 gång i veckan, men de blir ju bättre i knäna så man behöver ju kanske inte klaga så mycke.
efter de så gick jag hem i de slaskiga vädret, halt å kallt, längtar redan till sommarn.
issa ringde mig å jag begav mig till farsta igen  där issa å hennes mamma väntade, vi gick å tog en fika å pratade lite. efter farsta så gick jag hem än en gång i de slaskiga hala vädret. har suttit vid datorn ungefär hela kvällen men jag fattar inte varför för de händer ju inge specielt här, lyssnar på min värdelösa musik å väntar på att jag ska bli trött. hoppas jag inte vaknar imorn å de ser ut såhär som de gjorde imorse när jag kollade ut genom fönstret.

image37


Kommentarer
Postat av: Angelica

svinhalt! höll på att slå ihjäl mig i morse :D

2007-11-14 @ 17:21:30
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0