lill lördag

idag gick jag i skolan till 12, hade bara en lektion för min svencka lärare var sjuk å då behövde vi inte ha nån idrott. Jag mötte syrran å vi luffa runt i farsta ett tag å gick sen hem å kolla på tv, kollade på en film som var helt okej, en dansk film men jag kommer inte ihåg vad den hette. 5 kanske ringde issa å frågade om vi skulle träffas,  ´jag sa såklar ja å de vart en farsta strands macka :) dom är så jävla stora så jag orkade bara en halv (som alltid),
de tar typ 25 innan man får maten så man han ju bli riktigt hungrig.
efter maten så gick vi  till 22an, de va riktigt halt å Issa höll på å ramla ett  X antal gånger, de va lite kul, vi spelade lite biljard å prat med måns. vi gick där ifrån efter ca en timme. vi halkade ner till t-banan å sa hejdå i farsta där jag skulle av å Issa skulle fortsätta till medis VI MÅSTE TRÄFFAS  OFTARE!

nu ska jag gå å sova om jag lyckas somna, hoppas de för jag ska till sjukgymnasten kvart i 10, skulle igentligen gått upp kvart över 10 eftersom jag börjar skolan 11 men vad gör man inte för att bli bättre i knäna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0