rubrik?

att börja 20 över 8 ena dan å 11 andra dan är lite jobbigt, men som tur är så tar kursen slut nästa vecka så då slipper man försöka ställa om sig en dag i veckan.

jag skulle gå upp 7  imorse men så tidigt orkade jag inte gå upp så jag snozade i typ 50 minuter:$ jag vet jag måste skärpa mig med de, men jag orkade verkligen inte gå upp. men jag var i skolan kvart över 8 så jag kom iallaflal i tid :).
dagen har varit jävligt seg, känns inte som om jag gjorde nån nytta i skolan men man får ju närvaro å de är ju lite positivt iallaflal:) efter idrotten gick jag hem å käkade två mackor å drack 2 glas Oboy, de är så himla gott, klarar mig inte utat Oboy. Har druckit de sen jag var liten å kan inte sluta de är fan beroende framkallande!
jag följde ner syster ner till farsta som inte ville gå själv, hon köpte nånting man har på huvet haha :P

Var på ett möte med foc farsta å jag tror jag kommer börja där, de ser rätt lovande ut att de kommer bli ett lag å de är ju bra. så fort jag träffade krister så frågade han om jag kunde spela med damerna på lördag å de kom ju lite som en chock eftersom jag inte ens spelat med farsta innan, men de är väll bra att lag vill ha mig eller? =)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Han vill alltid ha dig tina han ger inte upp ;)

2007-11-15 @ 10:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0