tråk fredag

Det är fredag å jag har skit tråkigt, men jag får väll skylla mig själv, orkade inte festa å har inga pengar.
har vart i skolan hela dan tråktråk. vi hade datakunskap idag å vi hade prov. ett prov som vi inte hade ftt nått att öva på men de va lätt. en fråga var såhär. hur öppnar man Word? hur svårt var de på en skala? men de e väll bara bra att han gör lätta prov så man får högre betyg?

när jag kommit hem från skolan tråkade jag framför datorn å sen ringde issa som var i farsta.  jag gick ner till farsta så tog vi en fika, kul å träffa henne eftersom de inte e så ofta jag träffar henne tyvärr men vi pratade lite å sen efter kanske 1 timme eller nått åkte hon hem å jag gick hem å satte mig vid datorn å nu har jag abolut ingenting att göra. kanske ska fråga mamma om vi kan köpa gurka å dipp, fett gott =)


                                    

            

  image35


when i can't see, i think of you! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0