what hurts the most?

har vart en seg dag idag. jag hade tagit ledigt från skolan idag för jag skulle spela fotboll med kvicken. Men när vi står å väntar på budden så ringer krister till rebecka å säger att de är inställt för aspudden inte kunde vara me så då var de bara att vandra hem igen, satt vid datorn å kollade lite på tv.

När klockan vart halv 7 typ så ringde jag emelie å fråga om hon kunde följa me till donken, å när vi ska mötas så hör jag att stora robin roppar mitt namn så jag kollar å går dit då ville han å martin att jag skulle följa me å spela fotboll, jag tvekade först å åkte till sköndal typ 20 över 7 efter att ajg hade käkat.
Jag gjorde 2 mål på 2 matcher så jag är lite glad haha borde jag vara de ? ett mål för tjejerna räknades som 2 mål så jag fixade sammanlagt 4 mål till oss så de kanske är possitivt?

nu så ska jag gå å sova tror jag för jag börjar bli lite trött å lite ont i nacken haha.
har sovit riktigt dåligt den här veckan, har inte kunnat somna så jag har legat vaken typ 1 timme å 30 minuter innan jag somnat, vet inte varför men de är  RIKTIG jobbigt

jaja godnatt å önska mej lycka till med att kunna somna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0