helgen

Helgen har jag spenderat med lilla angelica:) i fredags drack vi lite å va hemma vid 3 hade fan ont i revbenen den kvällen för jag hade garvat så mycke =)
på lördan sov vi till 2 å vi ville verkligen inte gå upp, de va så skönt å ligga under täcket å mysa :P käkade frukost klockan kvart över tre.
sen hoppade angelica in i duschen å de tog typ en timme för hon är så SEG :D
sen fick vi springa till bussen för hon sminkade sej så segt :P haha men vi han iallafall med bussen.
vi kom hem till mig klockan 6 för mamma hade lagat mat. potatisgratäng med ugnsbakad falukorv typ, gott gott.
sen vart de godisätande hela kvällen fram till halv elva eller nått då angelika åkte hem :(



idag har jag haft match, 1/8 dels final, de gick inte så bra som man hade tänkt sig, vi hade bara en avbytare för hanna hade blivit sjuk å anna ringde till sara på morgonen å sa att hon hade feber så de var bara att se framåt och hoppas på de bästa.
även fast jag gjorde nåra bra räddningar i målet så förlorade vi med 4-2 de va lite synd men vi har ändå spelat jävligt bra dom andra matcherna i serien så de är bara att länta tills nästa år å hoppas vi kommer längre än såhär =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0