Helgen!

helgen började bra och slutade bra. jag, K och L hade bestämt oss för att dricka på fredan å de gick jävligt segt. K va så seg så hon kom till farsta vid 8 och sen skulle vi hem till henne och hämta ölen. vi bestämde oss för att åka till Älta där vi skulle träffa Ls kompis.  vi var där i ca en timma å sen  begav vi oss till ängby nånting haha nånstans långt åt helvete men  när vi kom fram  så fick vi vända igen för dom vi tydligen skulle träffa skulle åka så de vart ett jävla åkande med t-banan.  K kom fram till att hon skulle träffa Jossan så vi sa hejdå till henne när jag å L gick av sen begav vi oss hem till mig, vi var hemma 20 minuter försent men de var inte så stor grej. vi gick å la oss å vaknade 11 på lördagen.

Dagen började segt, jag skulle rensa ut hela mitt rum å slänga allt skit, de gick bra. de vart jävligt tomt i mitt rum men de är  bra för jag hade ingen användning av mitt skräp jag hade i hyllorna.

K kom över lite senare å vi käkade mat och började sedan dricka lite men de va inte mycke. vi åkte till Skogås å träffade Phille. full som vanligt ;) däe var vi inte länge så vi åkte hem igen å popppade lite musik i rummet;) vi gick å la oss vid 1 då vi skulle kolla på film men när vi hade sett filmen i 10 minuter så orkade vi inte länge till så vi stängde av å gick in i mitt rum å sov.

Igår (söndag) va dagen seg. Vi sov till 12 å då gick vi upp å käkade lite frukost. Vi la oss i sängen å kollade på filmen vi inte såg klart. sen så skulle de spacklas i mitt rum. K var så duktig, Hon hjälpte till med de å de vart så vacker:P vi åkte senare till "Turk dagiset" (22an) å gick lika fort för de va så jävla tråkigt :(  åkte till farsta å K köpte kakor till mig för jag är kakmonster haha.


nu sitter jag i skolan å ruttnar. Dennis va snäll å skicka över 2 arbeten så jag slipper gör  de haha snäll han är visst?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0