ögon som glittrar, läppar som ler

tröttsam morgon! sov hos Robin i natt å han började så jävla tidigt så klockan va ställd på 7. han gick upp å klädde på sig å jag låg kvar trött som jag var i sängen, jag tror han gick halv 8 å jag låg kvar å sov skönt skönt =)
5 i 9 gick jag upp å klädde på mig å borstade tänderna. jag tog bussen kvart över 9 å gick hem å la mig i sängen å somnade igen:P haha jag är trötter på morgonen.

10  i 11 mötte jag ida för vi skulle till skolan, när jag väl tagit mig dit så kommer min matte lärare å säger att vi inte har nån lektion för han är på nå jävla möte så då va de bara å gå hem igen. börjar om 30 minuter så ska snart börja röra på mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0