skoldagen

Åhhh  va trött jag är!  skulle gå upp halv 9 imorse men de orkade jag inte så jag bara klädde på mig å gick å la mig igen:P gick istället upp kvart i 10 å borstade tänderna å sen gick jag till skolan.
jag hade matte i 40 minuter å den lektionen var skit tråkig, lektionen höll på till 10 i elva sen gick vi till matsalen å käkade mat som va skit äcklig, jag käkade fisk som  inte smakade gott för fem öre :O

vi hade ingen engelska idag så vi hade hål timmma men eftersom jag å Amanda ligger lite efter i vårt arbete så bestämde vi oss för å sitta kvar å skriva lite men vi fick inte mycke gjort även fast vi försökte, men nu har vi allafall skrivit typ 5 meningar istället för 1  haha vi är bäst :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0