the grej of the day!

HAHA när jag skulle bada idag hände värsta grejen, jag trodde jag skulle dö!
jag hade legat i badet en stund å skulle börja duscha, tog schampo å tvätta ur de  sen hörde jag att nånting ramlade i badrumet å då ser jag att hela golvet är fullt av vatten. de var vatten ända upp till tröskeln å saker flöt omkring där inne. jag fick panik å satte i proppen igen, sen var de bara å börja skyffla bort allt vatten med skurhinken, å de tog ett tag innan de vart lite mindre vatten på golvet. Mamma får nog ta å rensa "avloppet" lite ;)

nog med vatten över hela golvet,  jag var med jannika till skogskyrkogården idag på "mötet." fan va läskig han va, andades som en döende ko å stirrade på mig som om jag vore ett ufo!
efter de så åkte jag hem till jessica å tråkade lite. vi satt vid datorn lite å jag räknade hennes en-kronor å
50-öringar, hon hade hela 167,50 ;) fan va rik :P jag har fan bara 100 kronor kvar, men dom ska jag fika upp med kusin på torsdag, mysmys.
Jag å Jessica bakade lite också (bilder kommer imorn eller nått). Det vart hallongrottor, vi är grymt bra på att baka! vi hade inga formar så dom smällte å vart helt platta;) men de är inte utsidan som räknas, det är insidan, TÄNK PÅ DE KILLAR ;) kan vi tjejer så kan ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0