watch your smile wile you are sleeping.

I could stay awake just to hear you breathing. Watch you smile while you are sleeping. Far away and dreaming I could spend my life in this sweet surrenderI could stay lost in this moment foreverWell, every moment spent with youIs a moment I treasure


nu sitter man här igen. inget gick som man ville, de varade ju íallafall i 2 veckor, ska man vara glad eller bli deprimerad? jag vet faktiskt inte hur jag ska känna mig. du fick mig iallafall glömma han som sårade mig första gången å de säger jag tack för! jag är även glad att du berättade de nu. Som du skrev i smset imorse "Jag säger det här nu så du inte blir sårad längre fram." Jag vart aldrig kär i dej men jag gillade dej, å de räckte för att bli "sårad" </3






Kommentarer
Postat av: elli<3

hehe tack för rösten! skit snällt:D ♥

2007-10-30 @ 13:04:02
URL: http://ellinorak.blogg.se
Postat av: angelica

Älskling :( Det löser sig, du vet att jag alltid finns här för dig. OCH killar är skit ;)

2007-10-30 @ 13:39:26
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0