början på helgen.

I går så satjag i skolan till halv 3 å de va den tråkigaste dagen i mitt liv. vi hade nåra lektioner å de ända vi gjorde var att bara sitta å lyssna å kolla på flm, har inte lärt mig nånting på 2 veckor å de känns ganska meningslöst.
efter skolan så gick jag hem å satte mig vid datorn, pratade lite med emeloiisan å gick sen ner å klippte mig.
jag klippte upp håret å klippte snelugg, vart ganska nöjd men han klippte lite för mycke på längden å mitt hår är typ vågit å de hatar jag, men man vänjer sig =)

efter klippningen så gick jag hem å käkade spageti å köttfärssås, ganska gott :´)
efter maten åkte jag till jessica i hökarängen å kollade på film, shrek 3 ganska rolig faktiskt :)
vi vart trötta ganska fort å gick å la oss efter filmen.

idag är det lördag å jag vet fortfarande inte vad jag ska göra, angelica å jag skulle  hitta  på nått , men man vet adrig, de kanske blir ändrade planer tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0