fredag.

Idag är det äntligen fredag. Dagarna går så fort nu för tiden så de känns som om de är lördag för de känns inte att jag har gott i skolan i 5dagar.

Igår troded jag att jag skulle DÖ på riktigt, jag gick å la mej å jag kunde inte somna så jag skulle gå upp på toan.
Jag öppnade dörren å tände lampan, jag gick två steg å sen så kollar jag ner på golvet så är de FETASTE spindeln där. Tänkte ta kort men jag va så rädd så jag vågade inte släppa blicken för jag ville inte att den skulle försvinna in i mitt rum.
Det tog ungerfär 5 minuter innan jag kom på hur jag skulle döda den. Man kunde ju inte ta papper å mosa den me för den var för STOR så jag satte på mig pettas sandal å räknade till tre å trampade på den, de knakade som satan å jag skakade lika mycke, när jag tog bort foten så låg spindeln helt platt på golvet å jag vågade fortfarande inte ta papper å torka bort den så jag tänkte att om jag går på toan först så kanske jag vågar, när jag gick förbi vardaggs rummet så vaknade mamma å hon räddade mig, hon fick torka bort den =)  sen tänkte jag på om de va spindlar i sängen så jag vågade knappt krypa ner under täcket :D

snart ska jag fixa mig lite, byta kläder å smöra lite för mammsen. Jag måste få vara ute iallafall till halv 2 idag, annars blir de en tråk dag.
Jag å angelica ska hem till phille å dricka lite. hoppas mamma e full när jag kommer hem för då märker hon inte att jag har druckit =)

Kommentarer
Postat av: angelica

KVÄLL KVÄLL KVÄLL :D

2007-09-14 @ 17:52:15
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0