Helgen.

helgen började tråkigt och slutade bra. I fredags va jag hemma hos farmor å käkade för henne sman fyllde år så vi åkte dit å grattade, träffade kusin också som va ganska länge sen sist så de va ganska kul, pratade och skrattade lite så de var trevligt. när jag var hemma så gjorde jag absolut ingenting, så himla tråkigt, satt vid datorn hela kvällen och gick sedan å la mig vid 1.

På lördan gick jag upp klockan 9 för jag skulle ha match å vi skulle vara i skogås 11. ingen va taggad så jag trodde de skulle bli en tråkig match men vi spelade bra och vann tillslut med 2-0  mot huddinge, vi har en match kvar att spela och hittils så har vi vunnit alla matcher , skönt skönt.

på kvällen så pratade jag med emelie på  msn å vi bestämmde oss för att åka in till stan å gå på bio, de va massa människor överallt, lite jobbigt fatktiskt.
den filmen vi ville se kunde vi inte se för de va slut på biljetter så vi bestämde oss för å se kärlek på menyn. filmen var bra och vi båda var nöjda.
efter bion åkte vi hem til emelie å spela ett jobbigt, roligt spel som man vart skit svettig av att spela:P vi spelade bowling å jag vann över emelie nåra gånger (är stolt)  haha,

image29



eftersom de är söndag idag så betyder de att de är en slapp dag å de finns absolut ingenting att göra så jag var hemma  hela dan tills jag å angelica bestämmde oss för å gå  å äta svullo mat å sedan åka till 22an å kolla film, när vi hade käkat klart så var de 1 timma kvar tills de öppnade så vi bestämmde oss för att sola 15 minuter, så vi gick till Sola alla dagar  å slösade 30 kronor på lite färg som man inte fick. när vi båda hade solat 15 minuter var åkte vi till 22an å kollade på filmen step up, en helt underbar film så e så himla bra :)
efter filmen så sjöng vi singstar  å angelica skyller alltid på att micken aldrig fungerar så vi va tvugna att byta mick även fast den fungerade bra :P

Kommentarer
Postat av: angelica

..... DET var micken, sådetså :D

2007-09-24 @ 18:31:10
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0