om nån vill läsa om min tråkiga dag, så visst

Idag var jag i skolan å tråkade, tråkiga lektioner för vi bara satt typ å gjorde ingenting.
skolan har väääääääärldens goaste chokladbollar :P jag köper typ en varje dag, kommer bli tjockare fan:D

efter skolan så gick jag hem å satte mig vid datorn å sen kom mamma hem å vi gick ner till skopunkten,
Mamma köpte två par skor å jag fick ett par :) Jag är nöjd med dom jag köpte.

Nu kollar jag på idol å faaan va dåligt alla sjunger, de e fan sjukt hur man kan sjunga så dåligt, å att dom vågar ställa upp på dedära programet:D
Jag funderar på att öva till datakunskaps provet,  kommer typ få ig,  men då får man ta nya tag å se till att få G.
Men nu så ska ni inte behöva läsa mitt skit å få se mina nya skor istället =)


 

Kommentarer
Postat av: Towe

Vilka fina skor!

2007-09-16 @ 18:44:19
Postat av: tina

Tack =)

2007-09-16 @ 22:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0