som sagt, kort å TJOCK =)

  Idag har de inte hänt så mycke,  jag gick upp klockan kvart över 10 för jag kunde verkligen inte somna om, så himla irriterande!
Jag gick upp å drack lite Oboy för jag ville inte äta så de vart min frulle :P
Jag hade mycke tid på mig innan jag skulle gå så jag satte mig vid datorn i ungefär 20 minuter, skönt skönt.
Jag gick in i syrrans rum å letade efter ett par byxor jag kunde ha på mig, hon är i thailand nu så då får jag låna hennes kläder:P 
fast hon har bara byxor som man kan  låna för hon har tagit med sig sina linnen :(
men när jag hittade ett par byxor klädde jag på mig å sminkade mig lite. Jag tänkte ha min nya jacka idag men de vart lite för varmt så jag hoppade den:P kanske har den nån annan kall dag:P 

När jag ´äntligen var klar så satte jag på mig mina skor å klackade ner till skolan, jag började  fem i 12 så man var ju inte direkt trött..
vi fick en liten rund vandring i biblioteket och fick våra elev kort, HAHA fan va ful jag vart  de är fan katastrof  :D
efter de så hämtade vi lite böcker å gick upp å hade lite engelska, skulle göra ett prov. HAHAHA fan va kass man känner  sig, fattade fan ingenting :D kommer fan få IG.

ska träna lite senare, de är så jävla kallt ute så man vill ju slippa igentlgen, men så lata ska vi inte vara =)

Å nu åskar de också =(  HATAR VÄDRET I SVERIGE!
 

Kommentarer
Postat av: angelica

och vart fan är du tjock trollunge? :D lugna dig några kilon :)

2007-09-05 @ 20:32:24
URL: http://tufflaan.blogg.se
Postat av: tina

JAG ÄR TJOCK ÖVERALLT :D

2007-09-05 @ 23:07:45
URL: http://trollungee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0