-

Det verkar som om de blir tredje gången gilt, men vad ska jag göra åt den saken? de är bara att gilla läget och gå vidare :/  men jag hoppas de löser sig. De gör jag verkligen!


Om 30 minuter tror jag(?) kommer Jens å hämtar mig sen beger vi oss ut till djursholm där jag har match (nej jag har inte börjar igen, men stefan frågade om jag kunde ställa upp) De käns lite jobbigt att de är däborta för jag kommer komma hem ganska sent eftersom matchen börjar klockan 8. Jag får hoppas att den matchen går lite bättre än hammarby matchen. HERREGUD! dom är helt värdo jag blir fan deprimerad men jaja, de kommer fler matcher.
Snart är de Valborg också, har inga planer alls, har inte ens pratat om de, så jag får se vad jag hittar på, kanske blir en hemma kväll med mig själv om  mamma inte är hemma, om hon är de så får jag hitta på nått annat.

En låt jag har fastnat för är Beautiful med Chester see, den är helt underbar och jag tröttnar inte, jag tror jag satt å lyssna på den i 1 timme igår <3

aja önska mig lycka till så skriver jag senare ikväll eller nån annan dag, ha de bra!

Kommentarer
Postat av: angelica

älskling, du kan leka med mig på valborg? :) LYCKA TILL IKVÄLL!

2008-04-27 @ 20:48:34
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0