100%

Idag har det vart en varm dag å de är så skönt. Skoldagen gick ganska fort faktiskt, Vi hade prov första lektionen i fritidskunskap och jag trodde jag inte skulle kunna nånting men de gick faktiskt bra, jag hade alla rätt å de va 10 frågor, så de va ju bra :P har G i den kursen nu, hoppas jag får högre betyg sen =) Idag händer inte så mycke tror jag, kan ju kanske försöka skriva på min livskunskaps läxa, men eftersom jag är så lat så lär ju inte de hända, man kan ju alltid drömma :P

Hammarby - AIK matchen var ju igår å jag trodde jag skulle dö. de va gämt nästan hela matchen å jag vart jätte glad när chanko gjorde frisparks målet för hammaby!!! men sen att AIK fansen förstör för bägge lagen är ju en annan femma. De är så onödigt! bara för hammarby är bättre än AIK, sen att AIK får en skit straff i förlängningen kan man ju inte göra nånting åt. Lite pinsamt för AIK faktiskt HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0