Är jag för snäll?

Provet sög ju men jag hoppas att jag iallfall får ett G annars så är de bara att fixa texten satt de blir till ett G, de sög ju att Amanda råkade tappa bort mina papper som jag behövde till provet på tisdag i fritidskunskap, men de är sånt som händer. är jag för snäll tycker ni?

Det har inte hänt mycke sen jag kom hem, tog de lugnt lite me syrran, vi kollade på film. mina, dina, våra tror jag filmen hette, sen satte jag mig vid datorn en stund å sen gick jag in i rummet å la mig i sängen å kollade lite på tv. Jag "hjälpte till" med maten idag också. petta  frågade om jag kunde hjälpa han så jag gjorde bea såsen å hackade gurka å tomat, jag känner mig duktig.

Ikväll händer inte mycke, ska kanske träffa Viktor sen om de inte blir för sent, vi får se hur de blir med de. hoppas vi kan träffas, men annars så kommer de fler dagar, de är ju ändå 7 dagar i veckan ;)


Kommentarer
Postat av: angelica

och i annat fall leker du med mig :) jag behöver kärlek!

2008-04-11 @ 19:09:05
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0