halv långt å tråkigt inlägg ;)

Godkväll! :P Dagen har vart väldigt slapp. jag började 10 i 11 å hade då livskunskap. vi gjorde fan ingenting på den lektionen å de är bara jobbigt å sitta å göra typ ingenting, Anja stog bara å prata i 1 timme å sen så skulle vi diskutera i små grupper om vad vi tyckte om Joakim som var totalförlamad å inte fick nån hjälp av kommunen å shit allt var de va. Efter den lekitonen hade vi lunch, å jag kan ju säga att jag knappt ville å in i matsalen! Idag var de pyttipanna å de HATAR verkligen jag å de luktar inte gott nånstans, så jag drack lite äppel saft typ? å sen delade jag å Katarina på en kladdkaka ;)
Sen hade vi ULOS som också var tråkigt, tycker inte att vi lärde oss nånting på den lekitonen, gick igenom sånt vi redan hade gjort å de va ju inte mycke att hurra över.

Så har väll min dag sett ut typ, har inte gjort nånting annat. nått som är posetivt är ju iallafall att solen lyste riktigt starkt idag, de kändes som sommar nästan i solen, jätte varmt var de iallafall.

Imorgon är jag ledig för de är resursdag i skolan imorn å jag har inget att ta igen så jag får försöka sova ut å kanske ta en liten promenad imorn om jag har allt för tråkigt. Ska ta mig ner till gymmet också med angelica å sen ska jag kanske träffa Viktor om jag får som jag vill =) aja skit samma får sitta här med min fanta å mina kakor å vänta på att bli lite trött, skriver kansek ett godnatt inlägg senare eller så skriver jag när jag har lust att babbla om sånt ingen bryr sig om. aja ha de bra så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0