Inte illa

Dagen började med att jag vaknade av att viktor blåste mig i nacken imorse. jag vaknade inte av alarmet å de är ganska ovanligt faktiskt, vi låg kvar ett tag å sega i sängen, va grymt trött men de kanske inte va så konstigt eftersom klockan typ va 6? sen gick vi ner till t-banan å jag tog bussen från liljeholmen hem. eftersom jag började kvart i 10 så hade jag inte direkt bråttom eftersom jag va hemma typ 8 så jag la mig å kolla på tv ett ta å käkade frukost.  När jag väl var i skolan så hade vi fritidskunskap å de va en väldigt slapp lektion, vi gick igenom lite frågor till provet å de va väldigt lång tråkigt eftersom jag redan va klar me de men jag överlever. sista lektionen var M-tid, vi fick våra omdömen idag å de såg helt okej ut, för tillfället har jag VG i typ 3 ämnen. jag trodde jag va kass i skolan, men jag kanske gör lite nytta iallaflall :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0