:S

Ena halvan av mig får ångest över att sluta spela fotboll och den andra halvan mår bra.. hur går de till? för 6 månader sen tillbringade jag min tid till att träna 3 ggr i veckan ungefär å sket i att folk tyckte jag va tråkig. nu när jag inte har tränat på ett tag och hittat på olika bortförklaringar till varför jag inte kommer på träningarna så har jag känt mig fri på nått sätt, jag har tyckt att de är skönt att bara sitta hemma, eller umgås med folk, men nu när jag har bestämt mig för å sluta så känner jag nästan tvärtom. När jag sitter hemma å  inte har nått att göra på kvällarna så kommer jag längta tillbaka till fotbollsplanen, jag kommer vilja sätta på mig benskydden som inte luktar rosor å jag kommer vilja sätta på mig målvaktshandskarna och göra mitt bästa för att inga bollar ska in i mål.

Men nu har jag iallafall bestämt mig för att sluta med fotbollen, ta uppehåll iallafall till hösten, och sen se vad jag igentligen vill. fotbollen fick mig iallfall att ändra på formerna å gå ner dom dära kilorna jag inte behövde ha, och fick mig att skratta när jag behövde de som mest. jaja skit samma, ångrar jag mig så gör jag de å då får man flörta lite med mamma å kolla efter ett nytt lag jag kanske tycker om.

aja nog med de nu, ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Ida

Svar. ja jag känna kanska mycket när jag gjorde min hårförläning hos min bekant. så man blir ju inte jätte fattig när man går till såna guldkorn :)

2008-04-12 @ 19:21:01
URL: http://thoursie.blogg.se
Postat av: Lexie

åh vad jobbigt

2008-04-12 @ 19:27:15
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Jen

Va med i min tävling på min blogg!
Ha en fortsatt trevlig dag!

2008-04-12 @ 19:44:53
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0