varför sitter jag vid datorn?

Jag är fortfarande stressad! när jag skulle träna efter skolan så ringer mamma när jag sitter på bussen å säger att vi har utvecklingssamtal, jag hade glömt  bort de så de va ju bara att vända igen. när vi väl är i skolan så väntar vi i 10 minuter å min mentor kommer inte så jag frågar i personalrummet efter henne å då får jag svaret att hon är sjuk. kan hon inte meddela de? sur vart både jag å mamma! sen begav jag å angelica oss till gymmet där vi gick/sprang på löpbandet i 15 minuter å sen tränade vi benen i ungefär 35-40 minuter å sen sprang vi i 5 minuter till. har nyss duschat å har fortfarande inte hunnit tränat nått till provet, jag får sitta uppe lite längre idag.
Hammarby - AIK matchen börjar ju klockan 8 så jag kan inte träna då tyvärr så jag får börja plugga efter matchen ÖNSKA MIG LYCKA TILL, de behöver jag verkligen!!! (om jag får IG så är de inte mitt fel! har inte kunnat öva över helgen för A tappade ju bort mina papper)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0