de va ett ta sen jag skrev

har inte haft nått att skriva om typ å har inte orkar göra de när jag väl har gått in på bloggen, men nu blir det av. För bara några dagar sen var de jätte bra väder å man typ dog för de va så varmt, å vad hände nu? De spöregnar å är 15 grader ute. Inte bra inte bra. Men de här är väll en typisk svensk sommar? är sol i högst 2 veckor å sen dåligt väder varje dag. de är väll bara att vänja sig. Idag har jag inte gjort nått speciellt., vaknade runt halv 1 å då gick jag upp å käka frukost å fixade mig lite smått om man kan kalla de för de. sen mötte jag dennis i farsta å va med han en liten stund å sen va jag med adde å angelica i farsta, hon köpte lite smink å sådär sen gick vi typ bara runt, vi käkade lunch på kina hörnet å jag vart bjuden även fast jag inte ville de men vart tvingad av angelica, jag tycker inte om att leva på andra bara för jag själv knappt har pengar, då står jag hellre över faktiskt.

Snart börjar man antagligen spela fotboll igen, skönt att få börja röra på sig å att ha nått att göra efter skolan å ha nått att se fram till på dagarna. de va ungefär 4 månader sist jag spelade å jag vet inte hur de kommer gå på träningen den 11 augusti, men de är bara att träna å träna så blir de nog bra tillslut. Skolan börjar snart också å jag längtar inte kan jag ju påpeka. har nästan ångest över de för de är så tråkigt, men ändå så har man iallaflal nått att göra på dagarna om man ska säga nått posetivt om skolan. har två år kvar å jag hoppas dom åren går fort. men ändå så vet jag att när man gått ut skolan så längtar man tillbaka för de är så mycke jobbigare att jobba. men man tjänar iallafall pengar å kan skaffa eget boende å ta hand om sig själv å de tycker jag kommer bli skönt. Har inte så mycke mer att säga så jag sätter väll Punkt här. Ha de bra /Trollungee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0