GrattisGrattis

Hallå där. De va en kort skoldag idag, vi slutade kvart över 12. då gick jag å köpte jordgubbar å sen gick jag hem å har typ inte gjort nånting sen dess. Jag har gjort en tårta iallafall som ser god ut. har gjort samma tårta  i flera år nu :P Angelica å emelie kommer över sen, jessica kommer kanske om hon hinner. trevligt trevligt, å sen ikväll kanske jag ska till Viktor om de inte blir för sent :)  Imorgon är jag ledig från skolan för våran första lektion börjar 1 å våran lärare är sjuk å efter de har vi idrott så den behövde vi inte gå på för de är onödigt att komma å ha en lektion  som typ håller på i några minuter :P
Aja, Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0