GRÖNALUND!:P

Kom hem för ett litet ta sen. Grönan va helt okej å vädret kan jag inte klaga över, solen sken å de va blått på himlen med lite måln. De va mycke köande men de får man räkna med på grönan, efter så många år man har vart där så är de lika roligt varje gång. man är som ett litet barn när man är där =) åkte frittfall tilt också jag är stolt även fast jag åkt den förut:P haha, är man på grönan så ska man åka ALLT :P de har livit svin dyrt nu så snart kommmer man inte ens ha råd att åka till grönan.

Imorn ska jag ställa klockan på halv 10 för jag ska åka iväg å äta frukost med laget. det är egentligen kick off hela dagen men eftersom min kusin fyllt 20 ska vi åka å gratta henne så jag kan inte vara me så länge. har faktiskt ingen aning om vad som händer senare på dagen, de väntar å ser. hittar jag inte på nått å Viktor inte ska göra nått speciellt kanske man åker hem till han å slappar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0