länge sen sist igen!

I torsdags: Var jag å Emelie med några från ungdomsgården "tuben" och såg den nya batman filmen på bio, Riktigt mysigt faktiskt men filmen va lite för lång för min del så jag fick myror i brallan  i slutet av filmen. Å sen att tre småungar som följde me inte kan vara tysta under filmen å skulle gå på toaletten 10 gånger är en annan femma men faaaan va dom va pinsamma! Efter filmen åkte jag å Emelie hem till henne å hon klippte mig, tack för de, för de behövdes verkligen.

I fredags: Vaknade jag upp hemma hos Emelie å vi gjorde inte alls mycke. kollade lite på tv, käkade frukost å kollade på den nya step up filmen, riktigt bra som den första filmen faktiskt. sen gick jag hem å sen åkte jag hem till Viktor. Vi kollade film tror jag :P mitt minne är  inte de bästa.

I lördags: Vaknade jag upp hos Viktor och sen slappade vi bara heeeeela dan typ tills jag åkte hem vid 5. När jag kom hem gjorde mamma ugnspannkaka till mig å de tackar jag för. efter maten mötte jag upp Angelica å vi köpte godis chips och läsk, två tjockisar är det va vi är =) vi käkade kräftor med mamma å vi hade spanska kräftor, de ska verkligen vara turkiska för dom andra är inge goda. vi kollade sen på "På smällen" filmen var lite lång tråkig, de hände inte så mycke under filmen så jag förstod inte varför filmen va 2 timmar, efter filmen åkte jag hem till Viktor å somna direkt:P

I söndags: Vaknade jag upp hos Viktor än en gång å gjorde exakt samma sak, slappa! låg i sängen å kolla på tv hela dan. värsta slappt! Jag åkte hem vid 5 å käkade å kolla på AIK matchen, haha asså de verkar som om de inte går så bra för AIK längre :P Jag lide INTE med er :P Efter AIK matchen åkte jag tillbaka till Viktor och Än en gång somnade jag direkt, jag var hur trött som helst men jag förstår egentligen inte varför eftersom jag bara hade legat å slappat hela dan.

Idag (Måndag): Vaknade jag upp hos Viktor vid halv 6 då hans klocka ringde på mobilen å han skulle upp till jobbet. Jag låg kvar till halv 11 å sen åkte jag hem, Kom hem för inte så länge. Ikväll spelar Hammarby mot sundsvall å den matchen missar jag för jag ska träna för första gången på typ 4 månader, de kommer bli kul tror jag för jag har verkligen längtat, men jag   undrar hur mycke jag kommer orka springa, jag hade dålig kondis förut å kommer säkert ha sämre nu, men jag hoppas på de bästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0