Min bästa vän vart har du tagit vägen?

Du & Jag, evig vänskap?
snälla låt mig aldrig någonsin få säga förväl 
det  känns som att jag trampar mot inget
det som talas ut är mina tankar och minnen
och allt vi haft, bara passerar förbi
Jag trodde aldrig att jag skulle känna såhär
Har du tänkt att kanske ringa nån dag?
Jag i har faktiskt försökt, men kanske inte tillräckligt?


Jag saknar faktiskt dig, de va hundra år sen vi sågs å ens pratades vid, allting har förändrats och jag vet inte varför. För ett år sen ungefär träfades vi hela tiden men sen splittrades vi verkar de som å de känns som om jag har förlorat min bästa vän. de kanske är så, du är partypinglan och jag den tråkiga som bara är hemma, de kanske där felet är, jag vet inte. vet du? 

    kommer du ihåg? för de gör jag.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0